Dierckx- family

Dierckx- family

dinsdag 28 juli 2015

Bush Gardens.....of niet?

Wéér die wekker om 7u......en ik lag deze keer nog heel goe te slapen..... ;-)
We willen tegen 7u45 vertrekken naar Bush Gardens, dus dan moeten we wel hé....
Ik maak de jongens wakker.....de meisjes laat ik aan de papa over.....
Met een beetje moeite, maar 't lukt.....iedereen ontbijt....en ik check even hoe het met de weersvoorspellingen zit.......oh boy.....da ziet er ni goe uit!!!!! Ik check verschillende sites maar ze zeggen allemaal hetzelfde......Very cloudy...daar kunnen we met leven....mostly rain.....mmmmm....da's al wa minder.....en dan.....thunderstorms with lightening......oei....da's ne stap te ver......Bush Gardens by rain hebben we al gezien......we wilden het nu verkennen met al z'n pracht bij droog weer......dan maar niet.....
Nu hebben we ene probleem hé.....we zijn allemaal moe!!!!!! Van onze intensief beleefde vakantie tot nu toe, maar ook van da vroeg opstaan en véééél wandelen.....
Er komt geen vraag.....wat gaan we doen vandaag mama?.....er wordt gezegd.....dan gaan we ni weg vandaag hé mama....hihi.....
We moeten wel nog naar de publix....om de laatste dingen te gaan halen.....beleg, want alles is op.....drankjes, om mee te nemen als we naar Key West rijden.....en dan ....ineens.....precies ne klop op mijn hoofd.....ohnee.....iets gaan halen voor onze rit naar Key West.....da wil zeggen dat onze laatste week wordt ingezet.....wij willen hier nog ni weg.....we voelen ons hier écht thuis.....de gps hebben we ni meer zo heel dikwijls nodig omdat ik de weg al goe van buiten ken, en 't is er ni maar ene zene..... ;-) Maar voor we hier kunnen blijven wonen, moet er nog een heel leger van familie en vrienden naar hier komen van de meisjes.....hihi.....zo schattig om ze al die namen te horen noemen die belangrijk voor hen zijn......er wordt niemand over geslagen die ook voor ons belangrijk is, da's ne meevaller hé.....alleen.....dan moeten ze da allemaal zien zitten hé..... ik vrees dat da nog laaaang kan duren dan.....hihi.....
Maar goe.....na de publix.....swimming time!!!!!



We rusten wa.....zwemmen een beetje.....drogen op.....lunchen......beetje slapen??? Da zit er alleen voor papa in, ons mama wordt regelmatig 'gestoord'....kids willen dit....dan dat....maar effe gaan rusten???? Nee, da ni! Ze willen terug zwemmen, alléé vooruit dan!!!!
En dan begint het te regenen...en nog harder....weer wa zachter...bijna gedaan....nee, weer harder.....ik doe nog wa wasjes.....leg al opzij wat in een koffer apart moet voor Key West en Miami.....zo ben ik weer een stapje voor op morgen.....wie weet hoe mooi schijnt 't zonneke dan, en dan kunnen we toch nog effe weg.....of genieten van 't zwembad.....
Vanmorgen was beslist een slaatje te maken....nu hebben we zin in.....chinees!!!!! Liefst take-away...gezellig in 'ons' huis.....we zoeken wat op.....na een tijdje vinden e iets in de buurt.....China Bell Asian rastaurant.....we bekijken uitgebreid de menukaart.....we moeten wa uitzoeken wat we kunnen nemen hé.....voor de kids is da altijd wa moeilijker hé, ze hebben het het liefst zoals ze het gewoon zijn.....
We rijden voorbereid er naartoe......niemand voor ons.....we bestellen.....krijgen een 2 liter fles sprite mee en weg zijn we.....recht de file in....ik zeg tegen mijn ventje, daar terugdraaien, we nemen een andere weg.....goeie keuze.....;-)
De doosjes waar alles inzit laat me denken aan hoe ik het in de film zie....wel eens plezant.... ;-)


De hot and sour soup is lekker.....de spring rolls ook....de pork egg rolls moeten ook gedeeld worden wegens lekker.....the fried rice with chicken is overheerlijk.....de sweet and sour chicken zijn helemaal wat de jongens in gedachten hadden....mijn curry chicken with onion is heerlijk.....en Maury, die helemaal niets wou en een toastje ging eten, heeft goe mee gesmuld......
We dachten eerst dat we te weinig zouden hebben.....maar niemand heeft nog honger en er is alleen maar een beetje witte rijst over...super!!!!! Ohnee, ik zou liegen, er is nog wa soep over voor morgen.....waarschijnlijk voor onze papa, want hij vond ze het lekkerst!
En da komen we nu pas te weten zeg......weten we weer voor onze volgende vakantie hier hé!!!!!! ;-)
Kids zwemmen nog wa.....ik ruim nog wa op en zoek nog alles bij elkaar wat morgen nog gewassen moet worden......ze kijken hier nog ene filmke en dan....bedtijd.....en morgen...slapen we tot we vanzelf wakker worden......jihaaaa......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten