Dierckx- family

Dierckx- family

woensdag 29 juli 2015

Already our last day in Orlando.....

Amai.....zaaaalig.....uitslapen!!!!! En toch gaan de oogjes nog moeilijk open...... ;-)
Want eigenlijk......eigenlijk.....willen wij hier blijven!!!!!
De kids springen het zwembad in.....natuuuuurlijk.....hihi....onze papa loopt er wa triestig bij.....hij wil écht ni weg......ocharme toch.....
Ik begin alles bij elkaar te leggen.....ben blij dat ik gisteren alles had klaar gepakt om apart in de koffer te steken dat nog uitgepakt moet worden in Key West en Miami.
Ondertussen moeten we nog middageten.....effe terug 't zwembad in, want amai, zo'n mooi weer zeg!!!! Daar moeten we van genieten hé!!!!!!
Ondertussen draait het wasmachine hier op volle toeren.....
Ik doe nog wa voort en oei......ik kom tot de ontdekking dat we ni alles ingepakt krijgen....we moeten nog een koffer bijkopen.....3 jaar geleden had ik een extra bij hé.....en die mis ik nu!
We rijden even naar de walmart en daar staan de koffers in promotie....da's geluk hebben!!!!!
Ik neem nog van die goeie ontvlekker mee die mij eerder dit jaar heeft 'gered' met de communiekledij van onze Milan! (ik had gelukkig nog van 3 jaar geleden!)
Ik moest nog zien voor een brillendoosje, want ik heb 2 nieuwe zonnebrillen..... ;-) Ni gevonden wat ik zocht, dan maar extra voorzichtig zijn!
We nemen nog wa drinken mee, wa snoepjes voor in de auto morgen en dan terug naar huis....zonder te stoppen bij de Mc Donalds voor een ijsje....waar gaan we da schrijven zeg....hihi.....
Uiteraard springen de kids nog in 't zwembad......ik pak nog wa in...ni 't laatste, want da kan pas vannacht net voor we vertrekken.....het is een raar gevoel om voor de laatste keer de John Young Parkway af te rijden.......op de 192 rond te kijken.....grappig om te zien hoe toeristen hier twijfelend aan 't rood licht nu rechts zullen afdraaien.....of toch maar niet......nee, inderdaad, wij voelen ons hier geen toeristen meer......maar krijg da maar eens uitgelegd aan iemand die da gevoel ni kent.... ;-)
We maken een heerlijk slaatje, de liefhebbers eten nog van die lekkere soep van gisteren, we eten nog op wat in huis is.....geloof mij.....soms een rare combinatie.....maar 't smaakt en iedereen zijn buikje is goe rond gegeten!
Iedereen is gewassen en net ni gestreken.... ;-)
Ze kijken nog een filmke...ik tik af op 37 machientjes was op 3w.....goe bezig al zeg ik het zelf.....
Ook ik spring nu de douche in, kruip voor de laatste keer hier thuis onder de lakens.....om 3u15 zal de wekker aflopen......zetten we ons avontuur nog efkes verder.....maar nu al doet het pijn om hier straks voor de laatste keer de deur achter ons toe te trekken.....maar als alles goed gaat, komen we hier zeker terug!!!!!

1 opmerking: